עובר לבני ברק? מינהל האוכלוסין משבשים את העבודה

אבי יעקב No Comments on עובר לבני ברק? מינהל האוכלוסין משבשים את העבודה

ועד העובדים הורה לא לתגבר את המתקן בבני ברק שבו ניתנים היתרי שהייה למבקשי מקלט. השיבושים עקב גרירת רגליים במו"מ על הסכם קיבוצי לעובדי מינהל אכיפה וזרים שהתאגדו בהתארגנות ראשונית לפני 7 שנים

מסתננים | תמונת אילוסטרציה צילום: תומר נויברג, פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ועד עובדי רשות האכיפה וזרים במנהל האוכלוסין משבשים החל מיום ראשון את העבודה. הועד הודיע שלא יענה לבקשת ההנהלה לנייד עובדים למתקן בבני ברק שבו ניתנים מטופלים מבקשי המקלט, זאת בעקבות גרירת הרגליים של ההנהלה בניהול המשא ומתן על הסכם קיבוצי.

העובדים הודיעו כי לא יסכימו לצעדים החד צדדיים של ההנהלה שהחליטה לנייד עובדים למתקן אלבר בבני ברק, בו מוסרים מכתבים בקשר ליציאה למדינה שלישית ומאריכים אשרות שהייה למבקשי המקלט, זאת למרות העומסים הכבדים הצפויים להיות במקום, עקב סגירת המתקנים האחרים והעברת הפעילות למתקן בבני ברק. חשוב לציין שעובדי מנהל אכיפה וזרים התאגדו לפני 7 שנים בהסתדרות והקימו ועד עובדים. מאז ההנהלה מסרבת לנהל משא ומתן ענייני עם הועד ולהגיע להסכם קיבוצי. הועד שנהג עד כה באחריות, החליט כעת לפתוח בצעדים מאורגנים כדי לקבל את המגיע להם.

לירן דמרי, יו"ר ועד הפעולה של מנהל אכיפה וזרים, אמר כי "ההנהלה החליטה להעביר את כל האשרות למתקן בבני ברק ולנייד אליו עובדים בעוד שהם לא מנהלים איתנו משא ומתן. על כן החלטנו בוועד לסרב לשתף פעולה עם ההנהלה. חשוב לנו להדגיש כי אנחנו עובדים מסורים ומוכנים לבצע כל משימה שתוטל   עלינו ובלבד שיכירו בנו כוועד עובדים יציג וינהלו אתנו משא ומתן רציני ומכובד על ההסכם הקיבוצי שאנו דורשים כבר שנים".



0 תגובות